Most Popular Papers *
Les formations infirmières à la coordination des soins et des services : un examen de la portée
Marlène Karam, Pegah Torabi, Asma Boubaker, and Isabelle Brault
Stakeholder Engagement in Nursing Curriculum Development and Renewal Initiatives: A Review of the Literature
Emily Belita, Nancy Carter, and Denise Bryant-Lukosius
Traduction et adaptation d’un modèle du jugement clinique infirmier pour la recherche et la formation infirmière en contexte francophone
Patrick Lavoie, Marie-France Deschênes, Valérie Richard, Jacinthe I. Pepin, Christine A. Tanner, and Kathie Lasater
Dynamique de groupe comme composante de l’environnement d’apprentissage clinique : une étude mixte séquentielle exploratoire
Marjolaine Dionne Merlin, Frances Gallagher, and Stéphan Lavoie
Opportunities for Nursing Education Advancement in Primary Health Care | Des ouvertures pour la formation en sciences infirmières en soins de santé primaires
Susan M. Duncan and Jacinthe I. Pepin
An Interview With Community Health Nurse Educator and Researcher Tanya Sanders | Une entrevue avec la professeure et chercheuse en sciences infirmières, en santé communautaire, Tanya Sanders
Susan M. Duncan and Jacinthe I. Pepin
An Evolutionary Concept Analysis of Bullying Towards Nursing Students in the Clinical Practice Environment
Geraldine Irlbacher and Lenora Marcellus
A Pilot Feasibility Study of an Undergraduate Nursing Student Harm Reduction Community Health Placement
Miriam Woo, Carla Ferreira, Twyla Ens Ms., Carla S. Ginn, and Jennifer Jackson
Traduction et adaptation en langue française du Lasater Clinical Judgment Rubric: Une étude multicentrique
Jacinthe Beauchamp, Michelle Lalonde, Viviane Fournier, Sabrina Mehiz, Marco Pedrotti, Isabelle Michel, Pierre Godbout, Ivan Simoneau, and Kathie Lasater
Resilience Among Indigenous Graduate Nursing Students: A Scoping Review
Monique Sedgwick, Chloe Crosschild, Noelle Rohatinsky, and David R. Scott
* Based on the average number of full-text downloads per day since the paper was posted.
» Updated as of 02/20/25.